MÁR 14490 Ft /hónaptól
ÉrdekelAmennyiben nagyobb céged van, tehát ötnél több munkatársad foglalkozik a projektek kezelésével, nyílvántartásával, akkor már elengedhetetlen, hogy a PREGO rendszerünk egy stabil, nagy teljesítményű egyedileg erre a célra és kizárólag a céged, vállalkozásod részére dedikált szerveren üzemeljük be a projektmenedzsment szoftverünket. Alapesetben ugyebár nem így történik, azaz kisebb cégeknek, ha másként nem igénylik, akkor egy osztott szerveren üzemeljük be a bérelt rendszert. A dedikált szerverbérléses megoldás nagyobb teljesítményt, egyedi technikai elszigeteltséget, és még nagyobb adatbiztonságot eredményez. A lentebbi szolgáltatási csomagok ára nem változik, azonban ebben az esetben a költségedhez még hozzáadódik a szerverbérlés havidíja és a rendszergazdai havidíj. Ebben az esetben tudnunk kell az igényeidet, így mindenképpen ilyenkor kérjél tőlünk egyedi árajánlatot.
A weboldal készíttetése izgalmas és szükséges beruházás lehet bármely vállalkozás vagy magánszemély számára, így neked hasonlóképpen kell megközelítened ezt a témakört. Mielőtt azonban belevetnéd magad a weboldal készítés folyamatába, fontos, hogy megértsed az ezzel járó költségeket. Vélhetően nem szeretnéd, hogy váratlan kiadások érjenek, vagy hogy túlköltekezz felesleges funkciókat készíttetve a leendő weboldaladhoz. Így tájékoztatás képpen vázoljuk számodra a weboldal készítésével és fejlesztésével járó különböző költségeket, beleértve a domain regisztrációt, a webtárhely költségét, a tervezési és fejlesztési díjakat, valamint a folyamatos karbantartási költségeket is. Akár kisvállalkozás tulajdonosa vagy, akár magánszemély, aki személyes webhelyet szeretne létrehozni, a webhelytervezéssel járó költségek megértése segít Neked abban, hogy megalapozott döntéseket hozz, és a költségvetéseden belül érd el céljaidat a weboldal elkészüléséhez.
Elég volt a halogatásból! Időveszteséggel és a nem hatékony ügyfél, valamint projektkezeléssel rengeteg pénzt tudsz veszíteni, közvetve és közvetlenül is. Tedd meg az első lépést, számold fel a káoszt a cégedben és legyen ez most az első lépésed egyike, hogy igényeld a rendszerünk bemutató verzióját, amelyet 15 napig ingyen és kötelezettségmentesen tesztelhetsz.
Használd a PREGO szoftverünket, hogy a lehető legszínvonalasabban, áttekinthető felületen keresztül modulárisan felépített rendszerben alkosd meg a teljes projektet. Rendszerünk nemcsak a projekt költségeidet csökkenti, hanem elősegíti a hatékony együttműködést, a projekt megvalósítását a munkatársak között.
Abban az esetben, ha már 3-5 munkatársad használná a PREGO projektmenedzsment szoftvert a vállalati projektek kezelésére, vagy nagyobb hardver erőforrás igényeid vannak, akkor mindenképpen javasoljuk, hogy a programunkat szerverbérléssel összekötve béreld tőlünk, hiszen így kizárólag a Te céged rendszere lesz telepítve a szerverre és a szerver hardver erőforrásait is kizárólag a Te céged fogja tudni felhasználni, így biztosítva a teljes rendszernek maximális stabilitást. Ilyen irányú igényed esetén kérjél tőlünk ajánlatot ide kattintva és tájékoztatni fogunk a részletekről.
A PREGO szoftver rendszerünk egy olyan integrált és egyben moduláris platform, amely optimalizálni tudja az erőforrásaidat, biztosítja a projekjeid állapotának nyomonkövetését, időben történő teljesítésüket, illetve növeli a hatékonyságot és maximalizálni tudod így a nyereséget.
Egyszerű és átlátható rendszer, semmi bonyolultság. A PREGO rendszerünk megkönnyíti a projekt kezelést, az erőforrások kiosztását, nincs több kockázat a határidőből való kifutásra és a munkafolyamatok optimalizálásának zökkenőmentes folyamatait is kézben tarthatod. Projektek időbeni teljesítése, eredményes bevételnövekedést eredményez.
Az alábbi csomagokon felül a PREGO szolgáltatásunkat Vállalati (Enterprise) verzióban egyedi dedikált szerverbérléssel összekapcsolva javasoljuk igényelni. Ennek részleteiről fentebb olvashatsz ide kattintva. Ilyen irányú igényed esetén ide kattintva kérjél tőlünk árajánlatot
Egyedi ajánlatot szeretnél kérni ? Kattints ide és egyedi ajánlatot dolgozunk ki számodra.
Egyszerűen kezelheted és nyomon követheted az ügyfélprojektek és belső feladatok előrehaladását a programban. A feladatkezelő modul pedig segít a feladatok kiosztásában, határidők és felelősök megadásával. A mérföldkő funkció használata segít betartani a határidőket. A munkaidő nyilvántartással átláthatod a projektre ráfordított időt, egyszerűen küldhetsz időkimutatásokat az ügyfeleidnek is, megoszthatod a fájlokat és jegyzeteket, valamint követheted a költségeket és számla díjbekérőket is készíthetsz néhány kattintással.
Rugalmas feladatkezelés lista és kanban nézettel, határidők, állapotok, kommentek és fájlmellékletek támogatásával. Alfeladatok létrehozása, függőségek, ellenőrzőlisták és egyéni emlékeztetők segítik az átlátható projektkezelést.
A készletkezelő modul egy olyan eszköz, amely programon belül lehetővé teszi az áruid nyomon követését a vállalkozásod teljes ellátási láncában. Optimalizálja a teljes folyamatot a beszállítótól történő megrendeléstől egészen a vásárlóhoz való kiszállításig, leképezve a termék teljes útját. A pontos nyomon követés révén a vállalkozásod csökkentheti a pazarlást, elemezheted a trendeket, és megalapozottabb beruházási döntéseket hozhatsz.
A program rendelkezik egy beépített online Shop modullal, amely ugyan nem egyenértékű egy teljes funkcionalitású webáruházzal, de lehetőséget ad arra, hogy a raktárkészleten lévő termékeket az oldalon keresztül azonnal online értékesítsd. Ezzel növelheted a vásárlói elérést, gyorsíthatod a készletmozgást, és javíthatod az üzleti hatékonyságot.
Munkaidő naplózás, ügyfelek számára megosztható formában. Mérföldkövek és Gantt-diagram a feladatok napi szintű tervezéséhez.
Ügyfelek adatok regisztrálása, kezelése Excel import, ügyfélcsoportok és cimkék létrehozása és kezelése. A portálon az ügyfelek megtekinthetik projektjeiket, számláikat, jegyeiket stb. Jogosultságok egyénileg megadhatóak.
Díjbekérő számlák készítése online e-mail küldéssel, automatikus ismétlődő számlázás, több valutás támogatás, online fizetések Stripe, PayPal, Paytm segítségével. Kreditjegyek, és részfizetések beállítási lehetősége. A végszámlát pedig a díjbekérő pénzügyi teljesítését követően lehet kiállítani.
Árajánlatok készítése és megosztása. Igényfelmérő űrlapokkal és komment lehetőséggel javítható az ügyfélkommunikáció. A jóváhagyott árajánlatok automatikusan díjbekérő számlává alakíthatók.
Jegykezelő rendszer sablonválaszokkal, automatizálással, cimkékkel és jegyzetekkel. Tudásbázis készíthető kategóriákba sorolt cikkekkel az ügyfél támogatásához.
Digitális szerződések, dokumentumok elfogadása e-aláírással. Dokumentumok átláthatósága és biztonságos működés jogi alapja.
Érdeklődők felvétele, importálása, Kanban nézetes kezelése. Jegyzetek, fájlok, események hozzáadása, és ügyféllé alakításuk egy kattintással.
Fix vagy visszatérő kiadások kezelése kategóriákra bontva, bevétel-kiadás összehasonlítás. Google Naptárral szinkronizálható eseménynaptár és ismétlődő események. Az esemény naptárban megjeleníthetőek a projekthez kapcsolódóan kiosztott feladatok.
Több vezérlőpult készíthető, melyeket widgetekkel szabhatsz testre. Minden felhasználó saját teendőlistát is létrehozhat.
Fontos információk mentése saját vagy megosztott jegyzetekben. Egyedi emlékeztetők időzítéssel, hogy semmi ne maradjon el.
Adatmezők bővítése az összes entitáson, mezőjogosultságok, drag&drop mezőrendezés. Baloldali menü testreszabása csapattagok vagy ügyfelek szerint. Téma szín beállítások és "sötét mód" is elérhető a programban.
Csapatok és tagok létrehozása, események/jelzések kiosztása, szerepkörök és jogosultságok beállítása. Munkaidő-nyilvántartás, jelenléti és szabadságkezelés.
Wiki jellegű belső tár tudásmegosztásra. Hírek, események, ünnepek bejelentése a csapatok, csapattagok és ügyfelek felé. Hírfolyam lehetőség ötletek megosztására.
Bevétel/kiadás statisztika, időrészlet alapú jelentések. Projektek, ügyfelek, munkatársak időráfordításai, érdeklődők konverziói, jegy nyitás-zárás diagramok.
Webes, e-mail és Slack értesítések beállítása. GDPR kompatibilitás bekapcsolható. Teljes mobilbarát kialakítás.
Google Drive támogatás, Google reCaptcha biztonsági védelem. Push értesítések Pusherrel. További integrációk elérhetőek a programban
A teljes PREGO projektkezelő program több nyelven is használható a magyar nyelven kívül, a nyelvi váltások 1-2 kattintással elérhetőek, sőt minden felhasználó egyedi nyelvet választhat önmagának a rendszerben. Az alábbi nyelvek (13 db) elérhetőek a rendszerben: magyar, görög, francia, norvég, olasz, lengyel, spanyol, portugál, angol, német, orosz, cseh, holland
A felsorolt funkciók a főbb jellemzőket mutatják, az alfunkciók természetesen hozzákapcsolódnak.
FUNKCIÓK | FREE | STANDARD | EXPERTER |
---|---|---|---|
Alapvető funkciók | |||
Projektek kezelése | ✓ | ✓ | ✓ |
Feladatkezelés | ✓ | ✓ | ✓ |
Magyar nyelv | ✓ | ✓ | ✓ |
Kiegészítő funkciók | |||
Készletkezelés | ✗ | ✓ | ✓ |
Időbeosztás és Gantt-diagram | ✗ | ✓ | ✓ |
Ügyféladatok és portál | ✗ | ✓ | ✓ |
Díjbekérő számlák, fizetések és előfizetések | ✗ | ✓ | ✓ |
Árajánlatok, megrendelések | ✗ | ✓ | ✓ |
Támogatási jegyek és tudásbázis | ✗ | ✗ | ✓ |
Szerződések és e-aláírás | ✗ | ✗ | ✓ |
Érdeklődők (leads) kezelése | ✗ | ✓ | ✓ |
Költségek, eseménynaptár | ✗ | ✓ | ✓ |
Egyéni vezérlőpult és teendőlista | ✗ | ✓ | ✓ |
Jegyzetek, emlékeztetők | ✗ | ✓ | ✓ |
Egyéni adatmezők, menük, témák | ✗ | ✓ | ✓ |
Csapatkezelés, jogosultságok | ✗ | ✓ | ✓ |
Belső tudásbázis, bejelentések, hírfolyam | ✗ | ✗ | ✓ |
Jelentések és statisztikák | ✗ | ✓ | ✓ |
Értesítések, GDPR és reszponzivitás | ✗ | ✓ | ✓ |
Google és integrációk | ✗ | ✗ | ✓ |
Több nyelvezet használata | ✗ | ✗ | ✓ |
Itt azok jelennek meg, akik a közzétételhez hozzájárultak.