Projektmenedzsment szoftver ami Európa legjobbja
Magyar nyelvi oldal English Deutsch
PREGO | Európa legjobbja

Projektmenedzsment szoftver

  • Projektek és feladatok, ügyletek kezelése egy helyen
  • Átlátható és könnyen kezelhető
  • Magyar nyelven felül további nyelveken is beszél
  • Rengeteg automatizmus

MÁR 14490 Ft /hónaptól

Érdekel
Projektmenedzsment szoftver legjobbja neked is!

Projektmenedzsment szoftver alkalmazása 2025-ben?


Ismerd meg, és azonnal megszereted és nem keresgélsz tovább. Béreld tőlünk Európa valóban legjobb magyarul és számos más nemzetközi nyelven is beszélő projektmenedzsment szoftver rendszerét és tedd hatékonyabbá a vállalkozásodat! Ahogy egyre több vállalkozás számára válik elengedhetetlenné a hatékony projekt kezelés, számodra is fontos olyan szoftvert választani, amely támogatja és segíti az üzleti céljaid elérését. Szoftverünk ebben a témakörben a legkiválóbb választás lehet számodra, ha a workflow területen hatékonyabb szeretnél lenni, a projektmenedzsment folyamatokat egyszerűbben szeretnéd kezelni, és a csapatmunkát is még hatékonyabbá szeretnéd tenni.

A profi szoftverünk segít a feladatok és határidők nyomon követésében, a projektek tervezésében és költségek kezelésében, valamint a csapatok közötti kommunikációban. Így a vállalkozásod nagyobb hatékonyságot érhet el, céljaid könnyebben elérheted, és jelentős versenyelőnyhöz juthatsz a piacon. Ne vesztegesd az időt siralmas alternatívákra, vagy elavult rendszerekre, inkább béreld tőlünk a PREGO szoftverünket, és lendítsd előre a vállalkozásodat! Mindezt az interneten keresztül tudod megvalósítani, azaz bárhol lehetsz a világban, ha van internet kapcsolatod, akkor azonnal be tudsz lépni a projektkezelő rendszerbe és máris valós időben láthatsz mindent.


PREGO Projektmenedzsment szoftver


Miért fontos a projektmenedzselése szoftverrel?

  • Hatékonyság növelése automatizálással, időmegtakarítással
  • Átláthatóság és nyomon követhetőség, központosított adatok
  • Jobb csapatkommunikáció, kollaboráció
  • Határidők és költségek betartása, ütemezések, költségek követése

Nagyobb céged, vagy vállalatod van és fontos számodra a biztonság és a rendelkezésreállás?

Amennyiben nagyobb céged van, tehát ötnél több munkatársad foglalkozik a projektek kezelésével, nyílvántartásával, akkor már elengedhetetlen, hogy a PREGO rendszerünk egy stabil, nagy teljesítményű egyedileg erre a célra és kizárólag a céged, vállalkozásod részére dedikált szerveren üzemeljük be a projektmenedzsment szoftverünket. Alapesetben ugyebár nem így történik, azaz kisebb cégeknek, ha másként nem igénylik, akkor egy osztott szerveren üzemeljük be a bérelt rendszert. A dedikált szerverbérléses megoldás nagyobb teljesítményt, egyedi technikai elszigeteltséget, és még nagyobb adatbiztonságot eredményez. A lentebbi szolgáltatási csomagok ára nem változik, azonban ebben az esetben a költségedhez még hozzáadódik a szerverbérlés havidíja és a rendszergazdai havidíj. Ebben az esetben tudnunk kell az igényeidet, így mindenképpen ilyenkor kérjél tőlünk egyedi árajánlatot.



Ne hezitálj, inkább kérj ajánlatot tőlem!


Hogyan is kezdjek bele a szoftveres nyilvántartásba?

A weboldal készíttetése izgalmas és szükséges beruházás lehet bármely vállalkozás vagy magánszemély számára, így neked hasonlóképpen kell megközelítened ezt a témakört. Mielőtt azonban belevetnéd magad a weboldal készítés folyamatába, fontos, hogy megértsed az ezzel járó költségeket. Vélhetően nem szeretnéd, hogy váratlan kiadások érjenek, vagy hogy túlköltekezz felesleges funkciókat készíttetve a leendő weboldaladhoz. Így tájékoztatás képpen vázoljuk számodra a weboldal készítésével és fejlesztésével járó különböző költségeket, beleértve a domain regisztrációt, a webtárhely költségét, a tervezési és fejlesztési díjakat, valamint a folyamatos karbantartási költségeket is. Akár kisvállalkozás tulajdonosa vagy, akár magánszemély, aki személyes webhelyet szeretne létrehozni, a webhelytervezéssel járó költségek megértése segít Neked abban, hogy megalapozott döntéseket hozz, és a költségvetéseden belül érd el céljaidat a weboldal elkészüléséhez.

Elég volt a sok szövegből! Szeretnéd látni működés közben?

Elég volt a halogatásból! Időveszteséggel és a nem hatékony ügyfél, valamint projektkezeléssel rengeteg pénzt tudsz veszíteni, közvetve és közvetlenül is. Tedd meg az első lépést, számold fel a káoszt a cégedben és legyen ez most az első lépésed egyike, hogy igényeld a rendszerünk bemutató verzióját, amelyet 15 napig ingyen és kötelezettségmentesen tesztelhetsz.

Integrálás egy paltformba

Használd a PREGO szoftverünket, hogy a lehető legszínvonalasabban, áttekinthető felületen keresztül modulárisan felépített rendszerben alkosd meg a teljes projektet. Rendszerünk nemcsak a projekt költségeidet csökkenti, hanem elősegíti a hatékony együttműködést, a projekt megvalósítását a munkatársak között.

Integrálás egy paltformba

Vállalati (Enterprise) verzió

Abban az esetben, ha már 3-5 munkatársad használná a PREGO projektmenedzsment szoftvert a vállalati projektek kezelésére, vagy nagyobb hardver erőforrás igényeid vannak, akkor mindenképpen javasoljuk, hogy a programunkat szerverbérléssel összekötve béreld tőlünk, hiszen így kizárólag a Te céged rendszere lesz telepítve a szerverre és a szerver hardver erőforrásait is kizárólag a Te céged fogja tudni felhasználni, így biztosítva a teljes rendszernek maximális stabilitást. Ilyen irányú igényed esetén kérjél tőlünk ajánlatot ide kattintva és tájékoztatni fogunk a részletekről.

Vállalati (Enterprise) verzió
URI webTECH bemutató

Mondj búcsút a kezeletlen információknak

A PREGO szoftver rendszerünk egy olyan integrált és egyben moduláris platform, amely optimalizálni tudja az erőforrásaidat, biztosítja a projekjeid állapotának nyomonkövetését, időben történő teljesítésüket, illetve növeli a hatékonyságot és maximalizálni tudod így a nyereséget.

Vedd kezedbe az irányítást, csökkentsd a kockázatot

Egyszerű és átlátható rendszer, semmi bonyolultság. A PREGO rendszerünk megkönnyíti a projekt kezelést, az erőforrások kiosztását, nincs több kockázat a határidőből való kifutásra és a munkafolyamatok optimalizálásának zökkenőmentes folyamatait is kézben tarthatod. Projektek időbeni teljesítése, eredményes bevételnövekedést eredményez.

Scylla CRM ügyviteli rendszerünk bérleti konstrukciója

Gyere kezdjed a megfelelő szolgáltatási csomag kiválasztásával!

Az alábbi csomagokon felül a PREGO szolgáltatásunkat Vállalati (Enterprise) verzióban egyedi dedikált szerverbérléssel összekapcsolva javasoljuk igényelni. Ennek részleteiről fentebb olvashatsz ide kattintva. Ilyen irányú igényed esetén ide kattintva kérjél tőlünk árajánlatot

Itt vagyunk, segítünk Neked!

Egyedi ajánlatot szeretnél kérni ? Kattints ide és egyedi ajánlatot dolgozunk ki számodra.

PREGO általános funkciói
Projektek kezelése

Egyszerűen kezelheted és nyomon követheted az ügyfélprojektek és belső feladatok előrehaladását a programban. A feladatkezelő modul pedig segít a feladatok kiosztásában, határidők és felelősök megadásával. A mérföldkő funkció használata segít betartani a határidőket. A munkaidő nyilvántartással átláthatod a projektre ráfordított időt, egyszerűen küldhetsz időkimutatásokat az ügyfeleidnek is, megoszthatod a fájlokat és jegyzeteket, valamint követheted a költségeket és számla díjbekérőket is készíthetsz néhány kattintással.

Feladatkezelés

Rugalmas feladatkezelés lista és kanban nézettel, határidők, állapotok, kommentek és fájlmellékletek támogatásával. Alfeladatok létrehozása, függőségek, ellenőrzőlisták és egyéni emlékeztetők segítik az átlátható projektkezelést.

Készletkezelés

A készletkezelő modul egy olyan eszköz, amely programon belül lehetővé teszi az áruid nyomon követését a vállalkozásod teljes ellátási láncában. Optimalizálja a teljes folyamatot a beszállítótól történő megrendeléstől egészen a vásárlóhoz való kiszállításig, leképezve a termék teljes útját. A pontos nyomon követés révén a vállalkozásod csökkentheti a pazarlást, elemezheted a trendeket, és megalapozottabb beruházási döntéseket hozhatsz.

Online Shop

A program rendelkezik egy beépített online Shop modullal, amely ugyan nem egyenértékű egy teljes funkcionalitású webáruházzal, de lehetőséget ad arra, hogy a raktárkészleten lévő termékeket az oldalon keresztül azonnal online értékesítsd. Ezzel növelheted a vásárlói elérést, gyorsíthatod a készletmozgást, és javíthatod az üzleti hatékonyságot.

Időrögzítés és Gantt-diagram

Munkaidő naplózás, ügyfelek számára megosztható formában. Mérföldkövek és Gantt-diagram a feladatok napi szintű tervezéséhez.

Ügyféladatok és portál

Ügyfelek adatok regisztrálása, kezelése Excel import, ügyfélcsoportok és cimkék létrehozása és kezelése. A portálon az ügyfelek megtekinthetik projektjeiket, számláikat, jegyeiket stb. Jogosultságok egyénileg megadhatóak.

Díjbekérő számlák, fizetések és előfizetések

Díjbekérő számlák készítése online e-mail küldéssel, automatikus ismétlődő számlázás, több valutás támogatás, online fizetések Stripe, PayPal, Paytm segítségével. Kreditjegyek, és részfizetések beállítási lehetősége. A végszámlát pedig a díjbekérő pénzügyi teljesítését követően lehet kiállítani.

Árajánlatok, megrendelések

Árajánlatok készítése és megosztása. Igényfelmérő űrlapokkal és komment lehetőséggel javítható az ügyfélkommunikáció. A jóváhagyott árajánlatok automatikusan díjbekérő számlává alakíthatók.

Támogatási jegyek és tudásbázis

Jegykezelő rendszer sablonválaszokkal, automatizálással, cimkékkel és jegyzetekkel. Tudásbázis készíthető kategóriákba sorolt cikkekkel az ügyfél támogatásához.

Szerződések és e-aláírás

Digitális szerződések, dokumentumok elfogadása e-aláírással. Dokumentumok átláthatósága és biztonságos működés jogi alapja.

Érdeklődők (leads) kezelése

Érdeklődők felvétele, importálása, Kanban nézetes kezelése. Jegyzetek, fájlok, események hozzáadása, és ügyféllé alakításuk egy kattintással.

Költségek, eseménynaptár

Fix vagy visszatérő kiadások kezelése kategóriákra bontva, bevétel-kiadás összehasonlítás. Google Naptárral szinkronizálható eseménynaptár és ismétlődő események. Az esemény naptárban megjeleníthetőek a projekthez kapcsolódóan kiosztott feladatok.

Egyéni vezérlőpult és teendőlista

Több vezérlőpult készíthető, melyeket widgetekkel szabhatsz testre. Minden felhasználó saját teendőlistát is létrehozhat.

Jegyzetek, emlékeztetők

Fontos információk mentése saját vagy megosztott jegyzetekben. Egyedi emlékeztetők időzítéssel, hogy semmi ne maradjon el.

Egyéni mezők, menük, témák

Adatmezők bővítése az összes entitáson, mezőjogosultságok, drag&drop mezőrendezés. Baloldali menü testreszabása csapattagok vagy ügyfelek szerint. Téma szín beállítások és "sötét mód" is elérhető a programban.

Csapatkezelés, jogosultságok

Csapatok és tagok létrehozása, események/jelzések kiosztása, szerepkörök és jogosultságok beállítása. Munkaidő-nyilvántartás, jelenléti és szabadságkezelés.

Belső tudásbázis, bejelentések, hírfolyam

Wiki jellegű belső tár tudásmegosztásra. Hírek, események, ünnepek bejelentése a csapatok, csapattagok és ügyfelek felé. Hírfolyam lehetőség ötletek megosztására.

Jelentések és statisztikák

Bevétel/kiadás statisztika, időrészlet alapú jelentések. Projektek, ügyfelek, munkatársak időráfordításai, érdeklődők konverziói, jegy nyitás-zárás diagramok.

Értesítések, GDPR és reszponzivitás

Webes, e-mail és Slack értesítések beállítása. GDPR kompatibilitás bekapcsolható. Teljes mobilbarát kialakítás.

Google és integrációk

Google Drive támogatás, Google reCaptcha biztonsági védelem. Push értesítések Pusherrel. További integrációk elérhetőek a programban

Több nyelvezet használata

A teljes PREGO projektkezelő program több nyelven is használható a magyar nyelven kívül, a nyelvi váltások 1-2 kattintással elérhetőek, sőt minden felhasználó egyedi nyelvet választhat önmagának a rendszerben. Az alábbi nyelvek (13 db) elérhetőek a rendszerben: magyar, görög, francia, norvég, olasz, lengyel, spanyol, portugál, angol, német, orosz, cseh, holland



Integrációk
Bérelhető szolgáltatási csomagok összehasonlítása

Gyere és tekintsd át a főbb programjellemzőket!

A felsorolt funkciók a főbb jellemzőket mutatják, az alfunkciók természetesen hozzákapcsolódnak.

FUNKCIÓK FREE STANDARD EXPERTER
Alapvető funkciók
Projektek kezelése
Feladatkezelés
Magyar nyelv
Kiegészítő funkciók
Készletkezelés
Időbeosztás és Gantt-diagram
Ügyféladatok és portál
Díjbekérő számlák, fizetések és előfizetések
Árajánlatok, megrendelések
Támogatási jegyek és tudásbázis
Szerződések és e-aláírás
Érdeklődők (leads) kezelése
Költségek, eseménynaptár
Egyéni vezérlőpult és teendőlista
Jegyzetek, emlékeztetők
Egyéni adatmezők, menük, témák
Csapatkezelés, jogosultságok
Belső tudásbázis, bejelentések, hírfolyam
Jelentések és statisztikák
Értesítések, GDPR és reszponzivitás
Google és integrációk
Több nyelvezet használata

Partnereink és ügyfeleink

Itt azok jelennek meg, akik a közzétételhez hozzájárultak.

<KTT-Sopron
BD-TECH
Bástya Bűtorlapcentrum Sopron
Netmatrac
Liquidweb
Sopron Bank Burgenland
UBS Switzerland Bank
Zürcher Kantonalbank
TAASS.com - Your American Sports Fan Shop
Micro Center USA
CSL Computer
Banca Centrale San Marino
Stripe Payment
PayPal
Barion
Innsbruck Airport