Projektmanagement Tool für KMU – PREGO Software
Magyar nyelvi oldal English Deutsch
PREGO | Európa legjobbja

Projektmenedzsment szoftver

  • Projektek és feladatok, ügyletek kezelése egy helyen
  • Átlátható és könnyen kezelhető
  • Magyar nyelven felül további nyelveken is beszél
  • Rengeteg automatizmus

MÁR 14490 Ft /hónaptól

Érdekel
Projektmenedzsment szoftver legjobbja neked is!

Projektmenedzsment szoftver alkalmazása 2025-ben?


Ismerd meg, és azonnal megszereted és nem keresgélsz tovább. Béreld tőlünk Európa valóban legjobb magyarul és számos más nemzetközi nyelven is beszélő projektmenedzsment szoftver rendszerét és tedd hatékonyabbá a vállalkozásodat! Ahogy egyre több vállalkozás számára válik elengedhetetlenné a hatékony projekt kezelés, számodra is fontos olyan szoftvert választani, amely támogatja és segíti az üzleti céljaid elérését. Szoftverünk ebben a témakörben a legkiválóbb választás lehet számodra, ha a workflow területen hatékonyabb szeretnél lenni, a projektmenedzsment folyamatokat egyszerűbben szeretnéd kezelni, és a csapatmunkát is még hatékonyabbá szeretnéd tenni.

A profi szoftverünk segít a feladatok és határidők nyomon követésében, a projektek tervezésében és költségek kezelésében, valamint a csapatok közötti kommunikációban. Így a vállalkozásod nagyobb hatékonyságot érhet el, céljaid könnyebben elérheted, és jelentős versenyelőnyhöz juthatsz a piacon. Ne vesztegesd az időt siralmas alternatívákra, vagy elavult rendszerekre, inkább béreld tőlünk a PREGO szoftverünket, és lendítsd előre a vállalkozásodat! Mindezt az interneten keresztül tudod megvalósítani, azaz bárhol lehetsz a világban, ha van internet kapcsolatod, akkor azonnal be tudsz lépni a projektkezelő rendszerbe és máris valós időben láthatsz mindent.


PREGO Projektmenedzsment szoftver


Miért fontos a projektmenedzselése szoftverrel?

  • Hatékonyság növelése automatizálással, időmegtakarítással
  • Átláthatóság és nyomon követhetőség, központosított adatok
  • Jobb csapatkommunikáció, kollaboráció
  • Határidők és költségek betartása, ütemezések, költségek követése

Nagyobb céged, vagy vállalatod van és fontos számodra a biztonság és a rendelkezésreállás?

Amennyiben nagyobb céged van, tehát ötnél több munkatársad foglalkozik a projektek kezelésével, nyílvántartásával, akkor már elengedhetetlen, hogy a PREGO rendszerünk egy stabil, nagy teljesítményű egyedileg erre a célra és kizárólag a céged, vállalkozásod részére dedikált szerveren üzemeljük be a projektmenedzsment szoftverünket. Alapesetben ugyebár nem így történik, azaz kisebb cégeknek, ha másként nem igénylik, akkor egy osztott szerveren üzemeljük be a bérelt rendszert. A dedikált szerverbérléses megoldás nagyobb teljesítményt, egyedi technikai elszigeteltséget, és még nagyobb adatbiztonságot eredményez. A lentebbi szolgáltatási csomagok ára nem változik, azonban ebben az esetben a költségedhez még hozzáadódik a szerverbérlés havidíja és a rendszergazdai havidíj. Ebben az esetben tudnunk kell az igényeidet, így mindenképpen ilyenkor kérjél tőlünk egyedi árajánlatot.



Ne hezitálj, inkább kérj ajánlatot tőlem!


Hogyan is kezdjek bele a szoftveres nyilvántartásba?

A weboldal készíttetése izgalmas és szükséges beruházás lehet bármely vállalkozás vagy magánszemély számára, így neked hasonlóképpen kell megközelítened ezt a témakört. Mielőtt azonban belevetnéd magad a weboldal készítés folyamatába, fontos, hogy megértsed az ezzel járó költségeket. Vélhetően nem szeretnéd, hogy váratlan kiadások érjenek, vagy hogy túlköltekezz felesleges funkciókat készíttetve a leendő weboldaladhoz. Így tájékoztatás képpen vázoljuk számodra a weboldal készítésével és fejlesztésével járó különböző költségeket, beleértve a domain regisztrációt, a webtárhely költségét, a tervezési és fejlesztési díjakat, valamint a folyamatos karbantartási költségeket is. Akár kisvállalkozás tulajdonosa vagy, akár magánszemély, aki személyes webhelyet szeretne létrehozni, a webhelytervezéssel járó költségek megértése segít Neked abban, hogy megalapozott döntéseket hozz, és a költségvetéseden belül érd el céljaidat a weboldal elkészüléséhez.

Teste jetzt unser Projektmanagement Tool kostenlos für 30 Tage!

Keine Kreditkarte erforderlich, keine Verpflichtungen – einfach registrieren und alle Funktionen unseres Systems uneingeschränkt ausprobieren. Ob Aufgabenverwaltung, Zeitverfolgung oder Teamorganisation – alles ist für Dich freigeschaltet. Wenn Du innerhalb von 30 Tagen kündigst, entstehen Dir keinerlei Kosten. Starte jetzt risikofrei durch und überzeuge Dich selbst!

Integrálás egy paltformba

Használd a PREGO szoftverünket, hogy a lehető legszínvonalasabban, áttekinthető felületen keresztül modulárisan felépített rendszerben alkosd meg a teljes projektet. Rendszerünk nemcsak a projekt költségeidet csökkenti, hanem elősegíti a hatékony együttműködést, a projekt megvalósítását a munkatársak között.

Integrálás egy paltformba

Vállalati (Enterprise) verzió

Abban az esetben, ha már 3-5 munkatársad használná a PREGO projektmenedzsment szoftvert a vállalati projektek kezelésére, vagy nagyobb hardver erőforrás igényeid vannak, akkor mindenképpen javasoljuk, hogy a programunkat szerverbérléssel összekötve béreld tőlünk, hiszen így kizárólag a Te céged rendszere lesz telepítve a szerverre és a szerver hardver erőforrásait is kizárólag a Te céged fogja tudni felhasználni, így biztosítva a teljes rendszernek maximális stabilitást. Ilyen irányú igényed esetén kérjél tőlünk ajánlatot ide kattintva és tájékoztatni fogunk a részletekről.

Vállalati (Enterprise) verzió
URI webTECH bemutató

Mondj búcsút a kezeletlen információknak

A PREGO szoftver rendszerünk egy olyan integrált és egyben moduláris platform, amely optimalizálni tudja az erőforrásaidat, biztosítja a projekjeid állapotának nyomonkövetését, időben történő teljesítésüket, illetve növeli a hatékonyságot és maximalizálni tudod így a nyereséget.

Vedd kezedbe az irányítást, csökkentsd a kockázatot

Egyszerű és átlátható rendszer, semmi bonyolultság. A PREGO rendszerünk megkönnyíti a projekt kezelést, az erőforrások kiosztását, nincs több kockázat a határidőből való kifutásra és a munkafolyamatok optimalizálásának zökkenőmentes folyamatait is kézben tarthatod. Projektek időbeni teljesítése, eredményes bevételnövekedést eredményez.

Scylla CRM ügyviteli rendszerünk bérleti konstrukciója

Gyere kezdjed a megfelelő szolgáltatási csomag kiválasztásával!

Az alábbi csomagokon felül a PREGO szolgáltatásunkat Vállalati (Enterprise) verzióban egyedi dedikált szerverbérléssel összekapcsolva javasoljuk igényelni. Ennek részleteiről fentebb olvashatsz ide kattintva. Ilyen irányú igényed esetén ide kattintva kérjél tőlünk árajánlatot

Itt vagyunk, segítünk Neked!

Egyedi ajánlatot szeretnél kérni ? Kattints ide és egyedi ajánlatot dolgozunk ki számodra.

Allgemeine Funktionen des PREGO Projektmanagement-Tools
Projektverwaltung

Mit dem Programm kannst du Kundenprojekte und interne Aufgaben ganz einfach verwalten und den Fortschritt verfolgen. Das Aufgabenmodul unterstützt dich bei der Zuweisung von Aufgaben mit Fristen und Verantwortlichen. Die Meilenstein-Funktion hilft dabei, Termine einzuhalten. Dank der Arbeitszeiterfassung behältst du den Überblick über den Projektaufwand, kannst Zeiterfassungsberichte einfach an deine Kunden senden, Dateien und Notizen teilen sowie Kosten verfolgen und mit wenigen Klicks Rechnungen oder Zahlungsaufforderungen erstellen.

Aufgabenverwaltung

Flexible Aufgabenverwaltung mit Listen- und Kanban-Ansicht, inklusive Unterstützung für Fälligkeitsdaten, Status, Kommentare und Dateianhänge. Teilaufgaben, Abhängigkeiten, Checklisten und individuelle Erinnerungen sorgen für eine übersichtliche Projektorganisation.

Lagerverwaltung

Das Lagerverwaltungsmodul ist ein Tool innerhalb der Software, das es dir ermöglicht, deine Waren entlang der gesamten Lieferkette deines Unternehmens zu verfolgen. Es optimiert den gesamten Ablauf – vom Bestellvorgang beim Lieferanten bis zur Auslieferung an den Kunden – und bildet den vollständigen Weg eines Produkts ab. Durch die präzise Nachverfolgung kannst du Verschwendung reduzieren, Trends analysieren und fundiertere Investitionsentscheidungen treffen.

Online Shop

Das Programm verfügt über ein integriertes Online-Shop-Modul, das zwar nicht mit einem vollwertigen Webshop gleichzusetzen ist, jedoch die sofortige Online-Verkaufsmöglichkeit für Lagerartikel direkt über die Webseite bietet. Dadurch lässt sich die Kundenreichweite erhöhen, der Warenumschlag beschleunigen und die betriebliche Effizienz verbessern.

Zeiterfassung und Gantt-Diagramm

Arbeitszeiterfassung in einer Form, die mit Kunden geteilt werden kann. Meilensteine und Gantt-Diagramm zur täglichen Aufgabenplanung.

Kundendaten und Kundenportal

Erfassung und Verwaltung von Kundendaten, inklusive Excel-Import, Erstellung und Pflege von Kundengruppen und Tags. Im Kundenportal können die Kunden ihre Projekte, Rechnungen, Support-Tickets usw. einsehen. Berechtigungen können individuell zugewiesen werden.

Számlák készítés, fizetések és előfizetések

Rechnungsstellung mit E-Mail-Versand, automatischer wiederkehrender Abrechnung und Mehrwährungsunterstützung. Online-Zahlungen über Stripe, PayPal und Paytm werden unterstützt. Gutschriften und Teilzahlungen können eingerichtet werden. Außerdem kannst du Abonnementpakete für deine Kunden definieren, die vom System automatisch verwaltet werden.

Angebote und Bestellungen

Erstellung und Weitergabe von Angeboten. Kundenkommunikation kann durch Bedarfsabfrageformulare und Kommentarfunktion verbessert werden. Genehmigte Angebote lassen sich automatisch in Zahlungsanforderungen umwandeln.

Support-Tickets und Wissensdatenbank

Ticket-System mit Vorlagenantworten, Automatisierungen, Tags und internen Notizen. Eine Wissensdatenbank mit kategorisierten Artikeln kann zur Unterstützung deiner Kunden erstellt werden.

Verträge & E-Signatur

Digitale Verträge und Dokumentenfreigabe mit elektronischer Signatur. Transparente Dokumentenverwaltung und rechtssichere Abwicklung sorgen für Vertrauen und Sicherheit.

Lead-Verwaltung

Erfassung und Import von Leads mit Verwaltung in der Kanban-Ansicht. Notizen, Dateien und Ereignisse können hinzugefügt werden – und mit einem Klick lassen sich Leads in Kunden umwandeln.

Kostenverwaltung und Ereigniskalender

Verwaltung fixer und wiederkehrender Ausgaben nach Kategorien, mit Einnahmen-Ausgaben-Vergleich. Synchronisierbarer Ereigniskalender mit Google Kalender und Unterstützung für wiederkehrende Termine. Im Kalender können auch projektbezogene Aufgaben angezeigt werden.

Individuelles Dashboard und Aufgabenliste

Es können mehrere Dashboards erstellt und mit Widgets individuell angepasst werden. Jeder Benutzer kann zudem eine eigene To-do-Liste anlegen.

Notizen und Erinnerungen

Wichtige Informationen können in persönlichen oder geteilten Notizen gespeichert werden. Individuelle Erinnerungen mit Zeitsteuerung sorgen dafür, dass nichts vergessen wird.

Benutzerdefinierte Felder, Menüs & Themes

Erweiterung von Datenfeldern für alle Entitäten mit Feldberechtigungen und Drag-&-Drop-Anordnung. Das linke Menü kann je nach Teammitglied oder Kunde individuell angepasst werden. Farbthemen-Einstellungen sowie ein Dark Mode sind ebenfalls im System verfügbar.

Teamverwaltung und Berechtigungen

Erstellung von Teams und Mitgliedern, Zuweisung von Ereignissen und Benachrichtigungen, Festlegung von Rollen und Berechtigungen. Arbeitszeiterfassung sowie Anwesenheits- und Urlaubsverwaltung sind ebenfalls integriert.

Wissensdatenbank, Ankündigungen & Feed

Wiki-ähnlicher interner Bereich zur Wissensweitergabe. Ankündigungen von Neuigkeiten, Ereignissen und Feiertagen an Teams, Teammitglieder und Kunden. Ein News-Feed ermöglicht das Teilen von Ideen und Beiträgen.

Berichte und Statistiken

Statistiken zu Einnahmen und Ausgaben sowie zeitorientierte Berichte. Auswertungen zu Projekt-, Kunden- und Mitarbeiterzeiten, Lead-Konversionen und Ticket-Öffnungs-/Schlussdiagrammen.

Benachrichtigungen, DSGVO und Responsivität

Web-, E-Mail- und Slack-Benachrichtigungen konfigurierbar. DSGVO-Kompatibilität kann aktiviert werden. Vollständig responsives Design für optimale mobile Nutzung.

Google und Integrationen

Unterstützung für Google Drive und Google reCaptcha als Sicherheitsmaßnahme. Push-Benachrichtigungen über Pusher. Weitere Integrationen sind im System verfügbar.

Mehrsprachige Benutzeroberfläche

Das gesamte PREGO-Projektmanagement-System ist neben Ungarisch in mehreren Sprachen verfügbar. Der Sprachwechsel ist mit nur wenigen Klicks möglich, und jeder Benutzer kann seine bevorzugte Sprache individuell festlegen. Folgende 13 Sprachen stehen zur Verfügung: Ungarisch, Griechisch, Französisch, Norwegisch, Italienisch, Polnisch, Spanisch, Portugiesisch, Englisch, Deutsch, Russisch, Tschechisch und Niederländisch.



Integrációk
Bérelhető szolgáltatási csomagok összehasonlítása

Gyere és tekintsd át a főbb programjellemzőket!

A felsorolt funkciók a főbb jellemzőket mutatják, az alfunkciók természetesen hozzákapcsolódnak.

FUNKCIÓK FREE STANDARD EXPERTER
Alapvető funkciók
Projektek kezelése
Feladatkezelés
Magyar nyelv
Kiegészítő funkciók
Lagerverwaltung
Időbeosztás és Gantt-diagram
Ügyféladatok és portál
Díjbekérő számlák, fizetések és előfizetések
Árajánlatok, megrendelések
Támogatási jegyek és tudásbázis
Szerződések és e-aláírás
Érdeklődők (leads) kezelése
Költségek, eseménynaptár
Egyéni vezérlőpult és teendőlista
Jegyzetek, emlékeztetők
Egyéni adatmezők, menük, témák
Csapatkezelés, jogosultságok
Belső tudásbázis, bejelentések, hírfolyam
Jelentések és statisztikák
Értesítések, GDPR és reszponzivitás
Google és integrációk
Több nyelvezet használata

Partnereink és ügyfeleink

Itt azok jelennek meg, akik a közzétételhez hozzájárultak.

<KTT-Sopron
BD-TECH
Bástya Bűtorlapcentrum Sopron
Netmatrac
Liquidweb
Sopron Bank Burgenland
UBS Switzerland Bank
Zürcher Kantonalbank
TAASS.com - Your American Sports Fan Shop
Micro Center USA
CSL Computer
Banca Centrale San Marino
Stripe Payment
PayPal
Barion
Innsbruck Airport