Magyar nyelvi oldal English Deutsch

A webáruházad, vagy weboldalad arculata?

A tartalom minőségét követően a megjelenés, azaz a dizájn, ami meghatározó a weboldalad, vaagy webáruházad esetében.

Webdizájner ötletelése és az arculattervezés ára?

Melyik az ideális arculat számodra?


Amikor az arculati elemek közt válogatsz, ne csak azt nézd, hogy neked mi az ami tetszik. Sok webshop tulajdonos hajlamos saját ízlése alapján dönteni, figyelmen kívül hagyva a célközönség igényeit és a termékkör sajátosságait. Mi úgy tervezünk számodra webáruház, vagy weboldal arculatot, színvilágot, hogy minden lehetséges igényt kielégítsenek az alkotásaink. Lássuk, hogy mik azok a legfontosabb szempontok, amire ilyenkor oda kell figyelni:

Vásárlói szokások: Fontos tényező annak ismerete, hogy a vevőid hogyan böngésznek a webshopodban, hogyan találják meg a keresett terméket, esetleg már a keresett termék oldalára fognak érkezni a webáruházadban, vagy a főoldalra (esetleg 3. opcióként olyan oldalon landol, aminek semmi köze a keresett tételhez). Az általunk tervezett webáruház és weboldalak arculatai eltérnek ebben is, hogy minden igényt kiszolgáljanak: van, ahol a kereső kiemelt, máshol a kategória menü, és van, ahol a termékajánlásokra esik a nagyobb hangsúly. Ezt mindig az alapján határozzuk meg, hogy mit állapítunk meg akkor, amikor a webáruházad, vaagy weboldalad célközönségét vizsgáljuk. Ez nem egyszerű feladat, sok mindenre kell odafigyelni.

Éppen ezért olyan dizájnt kell megalkotnunk számodra, ami a vásárlóid szokásait támogatja, hogy hol és hogyan keresték az információt, vagy hogyan érték el terméket a webshopodban, illetve weboldaladon. Ne feledd, a különböző korosztályok és nemek közötti különbség is meghatározó, így másképp közelítik meg a webshopod. Más stílust igényel, ha például cipőragasztót vagy matracot árulsz.

Kategóriák: A kategóriák önmagukban is kulcsfontosságúak, sokszor ezek jelentik az egész webáruházad szívét. Lényeges, hogy a termékkategóriáid átgondoltak és jól strukturáltak legyenek, ezt általánam Mi alakítjuk ki a veled való egyeztetések kapcsán. A kategóriák száma és mélysége az egyedi termékeid és vásárlási szokások alapján alakul. Azt a dizájn elrendezést kell megalkotni, ami a Te kategóriarendszeredet a legjobban támogatja az igények alapján.
Vannak dizájn kinézetek, amelyek jobban illenek kevesebb főkategóriához, általában vízszintesen elrendezett menüvel. Mások inkább az oldalsó sávban kínálnak helyet több főkategóriának, illetve azon belüli alkategóriáknak. Fontos az is, hány alkategória van a főkategóriák alatt, és ezek hogyan jelennek meg a különböző kinézetekben.

Termékadatok: A dizájn kiválasztásakor, illetve annak megalkotásakor az is lényeges szempont, milyen és mennyi információd van a termékeidről, és ezek hogyan jelennek meg a webshopodban. Vannak dizájn sablonok, amelyek sok paraméteres termékekhez ideálisak, mások kevesebb adatot tartalmazó termékcsoportokhoz készültek.
Fontos szerepet játszanak a termékek képei is, hiszen bizonyos termékek a fotójukkal kelnek el, vagy megkönnyítik az eladást. Ilyenkor olyan dizájnt érdemes készíteni, vagy választani, ahol a képek kapnak nagyobb hangsúlyt.

Marketing: Gondolj az üzleti és marketing céljaidra is, például milyen módon jeleníted meg az új termékeket vagy ajánlásokat a webáruházadban. Kell-e látványos bannereket használnod, vagy szükséges-e kiemelni népszerű kategóriákat? Esetleg fontos a hírlevélre vagy akciókra felhívni a figyelmet? Válassz olyan dizájn megejelenést, ami ezeket a marketing igényeidet legjobban kiszolgálja.

Arculat, színvilág: Természetesen az is számít, hogy neked mi tetszik. Mivel a dizájn szubjektív, így nincsenek rossz választások. Minden kinézetet a legfrissebb trendek és a legnépszerűbb megoldások felhasználásával tervezünk meg, figyelve az idevonatkozó fontos elemekre, amelyek olyan megjelenést adnak a webáruházadnak, hogy az segít a terméked eladásában, hiszen a megfelelő színek, formák megválasztása erősen vásárlásra ösztönzőek.

 

Ugye Te is ránk bízod a céges arculatod és a webdizájn megalkotását?

Felesleges alternatívában gondolkodnod, mert nálunk megtalálsz mindent ami ahhoz szükséges, hogy nyertes legyél.

Az arculat-dizájn tervezés lépései

  • Piaci helyzet felmérése
  • Igényeid egyeztetése
  • Feladatok, határidők rögzítése
  • Látványterv elkészítése
  • Módosítások elvégzése
  • Arculati elemek véglegesítése
  • Dizájn és arculat elkészülése
Az arculat-dizájn tervezés lépései

Nem tudod milyen arculat-dizájn illik a webáruházadhoz?

Kérhetsz tőlünk díjmentes telefonos visszahívást is, így elmondhatod, mit szeretnél és segítünk, illetve megbeszéljük a részleteket, javaslatainkat.

URI webTECH ügyfélszolgálat elérhetőségei

Mi határozza meg a webdizájn árakat?

Ezt nem lehet csak úgy ekzakt módon meghatározni, mert rengeteg tényezőtől függ. Léteznek ugyan sablonos úgynevezett csomagos dizájn megoldások, amelyek tartalmaznak bizonyos opciókat, azonban mivel arculatról és dizájnról beszélünk, itt kiemelt helyen van az egyediség meghatározása és alkalmazása, éppen ezért az ide vonatkozó árakat a konkrét igényeid és a szükséges megoldások összessége határozza meg.

Mi határozza meg a webdizájn árakat?
Fontos a szlogen meghatározása és használata?

Fontos a szlogen meghatározása és használata?

Akár egy cégbemutató weboldalad, vagy akár egy webáruházad van, a hozzájuk tartozó márkaépítés elengedhetetlen. A legtöbb szlogen, amit a nagy vilgában látni, hallani lehet - eléggé általános és elcsépelt, közhelyes és sajnos sok esetben valótlan dolgokat állít, ezért ilyen anomáliák esetén nehéz őket egy céghez kapcsolni, mint márkát. Ez olyan mint egy film zenéje, ha pocsék volt a film, nem fogunk emlékezni a zenére, de ha jól sikerült a zene megkomponálása, akkor emlékezni fogunk a filmre. A vállalkozásod, céged szlogenjének egyedinek kell lennie, frappáns és könnyen megjegyezhető, felidézhető. Fontos, hogy rövid legyen és ne állítson valótlan dolgokat.

Weboldal készítéshez dizájn sablonok

Weboldal készítés során, elsősorban amikor CMS alapú weboldalak készítéséről beszélünk, akkor sok esetben dizájn sablonokból is tudunk dolgozni, hiszen megkönnyíti és felgyorsítja a munkánkat a weboldal elkészítése során. A sablonokkal kapcsolatban a szakmában megoszlanak a vélemények, de mégis elmondható, hogy a legtöbb webfejlesztő cég használja a design sablonokat a fejlesztési munkálatok sorá. Nincsen ebben semmi és humbuk az, illetv rossz ellenérv, amikor valaki azt mondja, hogy sablonokbból ciki a fejlesztés. Abban az esetben semmiképpen sem az, ha a sablonnal a cél az, hogy gyorsabban lehessen a weboldal arculati és szerkezeti elemeit összerakni, hiszen az ügyfél ezáltal nagyon sok költséget megspórol.

Weboldal készítéshez dizájn sablonok
Webáruház készítéshez és bérléshez sablonok

Webáruház készítéshez dizájn sablonok

Ebben a helyzetben is vannak hasonlóságok az előző témához kapcsolódóan, de némileg vannak változások. Webáruház készítése során az arculati, dizájn és szerkezeti elemek jóval bonyolultabbak tudnak lenni egy általános - mondjuk cégbemutató weboldal dizájn elemeihez és szerkezetéhez képest, hiszen jóval több tényezőt kell figyelembevenni.

Ügyfeleink mondják rólunk

Igyekszünk minél több véleményt kérni ügyfeleinktől, akik véleményt adnak és hozzájárulnak, azokat feltesszük ide.

Partnereink és ügyfeleink

Itt azok jelennek meg, akik a közzétételhez hozzájárultak.

<KTT-Sopron
BD-TECH
Bástya Bűtorlapcentrum Sopron
Netmatrac
Liquidweb
Sopron Bank Burgenland
UBS Switzerland Bank
Zürcher Kantonalbank
TAASS.com - Your American Sports Fan Shop
Micro Center USA
CSL Computer
Banca Centrale San Marino
Stripe Payment
PayPal
Barion
Innsbruck Airport
">